تهران، جردن (نلسون ماندلا)، خیابان طاهری، نبش ایثار سوم، پلاک 1

شركت مهندسین سینا گروه بهسان يكی از بزرگ‌ترين، با سابقه ترين، و موثرترين شركت‌های مهندسي در حوزه برق و انرژی کشور است. اين شرکت کليه خدمات مديريتی، مطالعاتی و مشاوره مهندسی و نظارت در زمينه های پست‌های انتقال نيرو و فوق توزيع، شبكه‌های انتقال نیرو، و احداث انواع سازه را با کيفيت وسرعت مناسب ارايه می نمايد.

با توجه به نیاز روزافزون و دائمی کشور به برق و با عنایت به اینکه پیشرفت صنایع مستلزم تامین مطمئن برق و خودکفایی در تولید، انتقال و توزیع برق می‌‏باشد.

شركت مهندسین سینا گروه بهسان با قریب به ۲۲ سال سابقه فعالیت و بهره‌‏گیری از تجارب نیروهای متخصص و توانمند در زمینه احداث پست‏ و خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق توانسته پروژه‏‌های بسیار موفقی را به انجام برساند که همواره مورد تقدیر و تشویق کارفرمایان محترم نیز قرار گرفته است.

این مجموعه، حاصل تلاش مداوم نیروهای مجربی است که برآیند آن سابقه درخشان در زمینه‌های مدیریتی، فنی و تخصصی است که امروز با بهره‌گیری از خدمات نیروهای متخصص توانسته بیش از ۸۰ پروژه را مطالعه، طراحی، نظارت و مدیریت نماید. شركت مهندسين سینا گروه بهسان به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي مهندسی در ايران با بکارگیری بيش از ۱۰۰ نیروی متخصص توانسته خدمات متنوع مهندسی را براي مشتريان فراهم كند. خدماتی كه تاكنون ارايه كرده ايم:

  • ساخت و نصب بيش از 1500 كيلومتر از خطوط توزيع و انتقال نيرو.
  • ساخت بيش از 60 پست برق.
  • همکاری در بیش از 80 پروژه انتقال نیرو.

شرکت مهندسین سینا گروه بهسان با بیش از دو دهه سابقه و تجربه، در زمینه مهندسی، مشاوره، تأمین تجهیزات و اجرای پروژه­های برقرسانی به مجتمع­های صنعتی، تاسیسات الکتریکی صنعتی، پست­های برق فشار قوی و خطوط انتقال انرژی، فعالیت دارد. این شرکت توانسته است با تکیه بر تجارب مدیران و کادر فنی متخصص خود، علاوه بر مهندسی، تامین و ساخت پست‌ها و خطوط برق فشار قوی، پاسخگوی شایسته­ای جهت نیازهای فنی و تخصصی مجتمع­های فولادی بزرگ کشور از جمله مجتمع‌های فولاد هرمزگان جنوب، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد البرز ناب آرش، نورد فولادکاران افق، فولاد بافق، فولاد بردسیر، فولاد سفیددشت، فولاد سنگان، فولاد سلفچگان (تجارت پردیس آذربایجان)، فولاد آلیاژی نگین ابهر و همچنین دیگر صنایع مادر، از جمله مجتمع پتروشیمی گچساران، کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، صنایع چوب آریا پویا (پارکو)، باشد. در سال­های اخیر شرکت مهندسین سینا گروه بهسان توانسته است پروژه­های مختلفی را به سرانجام برساند که به شرح ذیل ارائه می‌گردد.